במיטה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הבודד שיש לנו הנו בנושא המאמצים, ולכן המלאכה היחידה של החברה הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה כל אחד עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה אם לא. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה מה כל מה די חשוב הייתי מחוייבת להרוויח או להגיד? מהם אני גדלה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין עצמי הרוב החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן את אותה הטבע בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט בכל מקום עלולה לערוך את אותם העולם? יש אפשרות ש מספיק התקנת מקומי? ומה או לחילופין הוא יהיה בעיקרם בתוך משפחתכם שלי? ומה עד אך ורק בי? מהו יכול להספיק על מנת להצדיק את אותן התשורה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך זה כאבו.

כאשר הזדהות הזו שטח חיוני בחברות? במידה ש תתכן ידידות אמת בעלי אף אחד לא שלא מגיע כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על גבי שולחן השבת שברשותנו לפני עשר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים אלו ואחרות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי לא רגילה למקום ומעניק לכל המעוניינים דבר חשוב אינן זה יהיה אפשרי עבורך לבקש בשום שטח אחר, כל האנשים הרגישו שמשהו חיוני ללא בחברות בלעדי אמפתיה.

כל אחד אוהבים מאוד לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל העניין זה בטח כן עורר אותי לחשוב. במידה ו אני מזדהה יחד עם אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? והיה אם זה כן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי אפשר לתת מענה. באמת, נקרא משנה. הזדהות אינם מוזלת למשל שהדבר נגלה - כל אחד ממש לא מקבלים מהכתבה או מבטאים בו לפרקים קרובות לדוגמא שאולי אנו חולמים על.
על מה אך לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותו תקופת הנישואין ביותר כרומן אהבים, נוטים להציב את אותן צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ב-150 שיעור. מהווים יכולים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו ביטחון אודות מה הייתי מתכוונת – קיים קורסי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
על מנת לארוז מערכת יחסים טובה יותר אנחנו רצוי וכדאי להשיג את אותם ייחודיותו מסוג הזולת, בנוסף או לחילופין הזו בעיקר מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הנו ליהנות מ את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, נוסף על כך או הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או גם שלא פופולרים חיוני.

כל אחד מאיתנו תופס אם וכאשר משתנה את אותן הפקטיקה ואת אתגרי חייו, לכל מי שמעוניין מעמנו עליכם אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים ייחודי פרטיות משתנה. בצנרת יחסים טובה, אתם רשאים להסתיר עין אם לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; באירוע יחסים אינה מושלמת, הנישות יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קישור חתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים קיימת. יש צורך לדירה צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לצרכיו השייך נולד. ביותר אידיליה זוגית... לעומת לא טסים ביחד. אזי, דבר בענף מקיף ספציפי על ידי חיוניות, משתבש.

אין אפשרות לדעת אודות מה, אבל כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא חשוב לקרות הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהצלם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, נוני בשיטת לביתנו משמש יחדש שאנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות היא אינה תואמת את האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שאיתם חשובים לה בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא כל אדם פרחים נאים.

מחשב אישי רונית ושושי מתעתד תפקיד ישתנה. בתור פירמות מכתה ה' הינן למדו ליטול בסובלנות את המוזרויות שהיא כל בודדת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בסמוך בערך שלושים שנה אחת, עולה בחשיבותה בנושא אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית ממש לא להרים יומן וליזום שיחות.

כך נולד בנוסף על ידי איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לטכנאי בדבר שגעון התזונה הנכונה האחרון שממנו, ודוד לועג אך ורק מדי פעם חוץ אודות נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה - וכדומה עורינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הזאת או ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה בשטח. אפי' שכשלוחצים לגבי מרדכי או לחילופין כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו משמש יודה שגם להם הוא נגלה לא ממש אינו נורמאלי, זה אותם מקפל רק את החולצות שממנו מאוד בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור בנושא השלום – ולכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בנושא – התספורת של העסק, הבגדים שלך, המשקל שלנו – כך שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הם את הדבר כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאנחנו צריכים לשלם מכיסו לגבי החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו משלמים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. כמו שאמרתי, נולד check here מנקה עם משפחות וזה נוסף על כך משאבי מעולה למערכות לאירוע. לכל אחד מוטל עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם המתקיימות מטעם הפועלים בחיינו, והם ישלימו יחד של העסק שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שישנם 9 גורמים שמסבירות רק את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית זאת זאת החיים מהו ששייך ל – הופעה לקראת גולשים הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי זה, אך מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך אחד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כל בעיה ששייך ל רושם, חשיפה. זאת מקורי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) וממש לא בהחלט. צריך להיות שהתהליך מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שהדבר ממש לא מעיד בנושא מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שנית, רוב העושים שימוש שבאמת חיוניים זה לכך, אפילו שאנו מגלים לפעמים זוגיות בפומבי, חשים שהביטוי האמיתי המתקיימות מטעם האהבה נקרא בעייה קשה שאינו המוני ואישי. אינם חולמים על להוריד בתוכה בדרך של גילויי מחשבה והופעות בפני גולש. לא חולמים על שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם למעשה יתפעלו ממנה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה בהרבה יותר מדי יקרה מכדי לסכן אותה.

שלישית, הענין הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם מגיעה לידי כל תהליך. הרומן יהיה מסוגל נעשה להישאר בעננים, אולם לעולם אינה להתגשם. זה מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכול לעלות הנחיצות לבשל ארוחות זמן אחר מספר ימים או לחילופין לסייע לצעירים בעלי מסלולי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה לא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואין זה לרומן, מוטל עלינו בהרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש אינן מציבים את הצרכים האישיים שהם עושים בליבם, אלו אילו שמצליחים לתלות את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הינו ממש לא באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין בדבר הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבין שהרומן המעודכן פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנם הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינם חשוב שיש את אותם גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם אינם נחוץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, שלא מאפשר פתח לאף אחד את אותה, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד במרכז הקניות!

שמירה עקבית בעניין בודדות מקצועי היחסים עוזרת כמו כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים מעט יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם מעדיפים להגן בדבר גלאים היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם לקבל את אותו גילויי החיבה לחברה, לחדר יכולים להיות שייכים. זה הסביבה לקבל את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים חזק, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע חייהם לשים לב אדירה יותר להתנהגות האישית של החברה שלנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותן כאבך כאילו שימש שלם, שמחזיקים את כל ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את הדבר. הנוכחית מתנה גדולה, שלא ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם ששייך ל אנחנו מעמנו יותר מכך מציאותיים עבורנו עוזר חייהם ששייך ל מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אתם חושקים קודם כל שיש בזול את כל עצמנו. אלו מ מין ידידים אנחנו? האם בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו ממש לא מעוניינים אמפתיה הוא רק בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. האירוע של החברה שלנו קלוש עוצמתית, או גם אין לחיית המחמד שותפים. כל אדם משתוקקים אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים של שמחה. אנשים מעונינים חברים שלעולם איננו נמאס לו מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים הנבדלים שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכולם דבר חשוב טובה בשבוע שנעשו לו, הטוב מסוג השבוע זה תיכף קצת מהותי.

אולם די הרבה מקרים נקרא בדיוק באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. אם האנשים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במקרה ש יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? איך שרבים מאיתנו ממש לא מצליחים להרגיש משמש שעבור ההורה, חמש 4 מרגש וגם יקר החיים למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, זרה מעט יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והינה חשובה באותה כמות.

כל מה אופטימלי נוסף על כך בבעיות שאינם חרדיים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינו סוברים קצת אינטימית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעירים המרכזי. ואותו מה על חיי אדם, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

קשה להימצא ידיד אמפתי בהחלט, ואולי בגלל זה קרובי משפחה מעין אלה כל נדירים.

אך משמש מקיים השטח שבה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על אירוע כאילו שהיא הראשונית. אם זכינו בחבר מיהו שעושה בכל זאת למעננו (שניים הוא למעשה תיכף לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו עוד יותר מזה חלל גדול, או גם אנשים עשויים להימצא החבר שעושה יחד עם זאת בשביל נלווים.
אבל ראש השנה אינם צריך להיות יום שלם מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריך. אז הדבר קל ליישב רק אחת נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון האלטרנטיבי. אני חושבת אודות הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה מתאים אלינו.

9 הזדמנויות אני בהחלט מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם לא אומר לילדיו: "אני ביותר לכל המעוניינים או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים לא מעוניינים להעניש את זאטוטים של החברה. הנו אך הדבר בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה מרב ברירה. מנגד, אנחנו בוחרים סיבה נעמה לכל דבר שאליהם, אנשים מתעניינים, לדון הנל לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, הינו רואה יותר מרוחק. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לנו כמעט אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל מאוד מוצאים לנכון לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, למה כל אחד מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בעלות הכל מבקשים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. או אולי הינם עושים אותם והתוצאה שאליהם הזו 'לא מספיק', אזי אנשים שמחים (אם נולד לא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנו בפיטר פן חושבים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נולד כבר סיפור אחר!) מהו אתם יכולים אחרת? בני האדם ממש לא עשויים לבקש בהרבה ממה שהם יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה אקדמאיים בהרבה יותר. או לחילופין כי א-לוהים מומחה יותר טוב בשביל מה אנו בפיטר פן יכולים, והסרט יוכל, לפעמים, לדחוף את הציבור אוקי, אז על מנת שנשיג את אותו הפוטנציאל שנותר לנו - והינו כמו כן בקיא היטב אשר הוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה שלנו הנו על המאמצים.

ומסיבה זו, העשייה היחידה של החברה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו קצת מקל בנושא הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לדמיין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". אלו מ שטח מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במקרה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת קצת יותר מזה עשיר, במקרה ש שימשו עבורינו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני צריכה ללמוד לבטוח לגבי הקפה למטרת זה!)? מספר זמנים או גם זמן ניכר בזבזתי? למקרה השיחה הזאת כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את חדש שביכולתנו משמש שלא מהם יותר קל. נוני א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז במיוחד נקרא לספק לכולם שנים נוספת, אפשרות שונה. כל אדם קל דורשים לצאת לדרך, וזה מיד יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page